Termék leírás
A vásárlás előtt nagyon fontos, hogy ellenőrizze az eszköz verzióját, amelyhez a cserélni kívánt alkatrészt vásárolja. Hasonlítsa össze a kívánt modellt a címben szereplő leírással. Ha nem találja a modellt (a formátumban, pl. Axxx F/G/M, stb.) a beállításokban, használja az IMEI számot, hogy megtalálja azt. Ez a lépés biztosítja, hogy a megfelelő alkatrészt szerezze be az eszközéhez, így Ön irányíthatja a vásárlását.
A Service Pack az eredeti pótalkatrészeket jelenti, amelyeket a gyártó biztosít, és amelyek megegyeznek a gyárilag az eszközbe szerelt alkatrészekkel. A Service Pack használata biztosítja, hogy a javítás a legmagasabb minőségű alkatrészekkel történjen, garantálva az optimális teljesítményt és tartósságot.
Információ B2B ügyfelek számára: a termékre 3 hónap garancia vonatkozik. A garancia igénybevételéhez (például egy LCD kijelző modul esetében) szükséges a doboz és a belső fólia a kóddal/SN-el, amely megfelel a reklamált alkatrésznek.
A Service Pack az eredeti pótalkatrészeket jelenti, amelyeket a gyártó biztosít, és amelyek megegyeznek a gyárilag az eszközbe szerelt alkatrészekkel. A Service Pack használata biztosítja, hogy a javítás a legmagasabb minőségű alkatrészekkel történjen, garantálva az optimális teljesítményt és tartósságot.
Információ B2B ügyfelek számára: a termékre 3 hónap garancia vonatkozik. A garancia igénybevételéhez (például egy LCD kijelző modul esetében) szükséges a doboz és a belső fólia a kóddal/SN-el, amely megfelel a reklamált alkatrésznek.